روز جهانی صلح مبارک باد

روز جهانی صلح بر همه شما  نوجوانان عزیز مبارک باد

«روز جهانی صلح»، 21 سپتامبر، فرصتی است برای گرامی‌داشت صلح در سرتاسر جهان. هر فرد می‌تواند به سهم خود، برای «صلح» گامی بردارد، کاری انجام دهد و اقدامی بکند؛ از روشن کردن یک شمع گرفته تا برگزاری مراسم یک دقیقه سکوت در اجتماعات بزرگ…. (‌قسمتی از مقاله  “من برای صلح می‌نویسم .”  (مقاله ای به مناسبت 30 شهریور روز حهانی صلح از دوست نوجوان‌مان رامن )

دانلود کنید: کتابچه صلح این داستان را حتما کامل بخوانید و برای دوستان خودتان نیز ارسال کنید. این هم بیانیه فرهنگ صلح کاری از موسسه ای غیر دولتی در زمینه کودکان در ایران.
این مقاله را هم بخوانید. حکایت هایی درباره وضعیت صلح در جهان.

راستی منتظرپیام دبیرکل سازمان ملل متحد هستیم همین که ترجمه آن دراینترنت گذاشته شد لینکش را برایتان در وب لاگ قرار می دهیم.. یک مجموعه مطالب درباره صلح هم در دست تهیه است که دراسرع وقت لینک دانلود آن را برایتان در وب لاگ می گذاریم. منتظر پیام ها و پیشنهادهای شما نوجوانان فعال در زمنیه صلح ، عشق و خدمت به دیگران هستیم.

نوجوانان علاقه مند به صلح و دوستی . این هم ترجمه پیام دبیر کل سازمان ملل متحد به مناسبت روز جهانی صلح با عنوان ” باید خلع سلاح شویم”
این هم مجموعه ای که به شما قولش را داده بودیم. حتما برای دوستان خودتون هم بفرستید.

با آرزوی لحظاتی سرشار از صلح و دوستی
از اینکه امروز در چندین نوبت با شما بودیم. بسیار خوشحالیم.
دوستان شما در وب لاگ نوجوانان

۳ comments

  1. محبوبه جان ، سلام. ممنون از این همه حمایت. کاشکی همه نوجوانان خوب فارسی زبان مثل تو با ما همراه بودند. محبوبه جان متسفانه هنوزلوگوی خاصی انتخاب کردیم. اگر پیشنهادی داری حتما خوشحال می شیم برامون بفرستی. درباره فیس بوک هم حتما باید فیلتر شکن داشته باشی. دفعه پیش هم برایت نوشتم . خیلی خوشحال می شویم . به صورت مرتب مطالبی درباره نجوم از تو در وب لاگ داشته باشیم. مثلا ۱۵ روز یک بار یا هر جور خودت می دانی. شاد وموف باشی . وب لاگ نوجوانان

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *