روبی نرم افزار آموزش زبان

روبی

امروز می خواهم نرم افزاری به شما معرفی کنم که برایم جذاب و جالب بود. نرم افزاری که هم بر روی ویندوز و هم بر روی اندروید نصب می شود و خسته کننده هم نیست. امکانات زیادی هم همچون بازی جورچین کلمات و امکان رقابت با دیگر کاربران را هم در دسترس شما قرار می دهد.
در دنیای امروز جهت فراگیری زبان انگلیسی راهکارهای مختلفی وجود دارد. از جمله کلاس های آموزشی، سی دی های مالتی مدیا، کتاب و متدهای متعدد دیگر. برای استفاده از هر یک از روشهایی که ذکر شد، نیاز به هزینه کردن مبالغ هنگفت و صرف زمان و حوصله نسبتا طولانی است. و مهمتر از همه اینکه اکثر روشهای مرسوم، بسیار خسته کننده و یکنواخت هستند و فراگیری آن معمولا هیچ جذابیتی نداشته و این خود باعث میشود فرد پس از مدتی از آن زده شده و از ادامه دادن روند آموزش، صرف نظر کند. در این میان، روشی که برای فرد، هم جالب و جذاب باشد، هم سریع به نتیجه مطلوب برسد و هم کم هزینه و ارزان باشد، تنها استفاده از متد آموزش زبان انگلیسی توسط نرم افزار روبی (Rubi) است. (از سایت روبی)

دانلود نرم افزار

چنانچه برای نصب نرم افزار به پیغام خطا جهت به روز رسانی نرم افزار Frame Network  برخوردید نرم افزار را از لینک زیر دریافت کنید

دانلود نرم افزار Frame Network 4

هر سوالی داشتید همین جا از ما بپرسید.

One comment

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *