چطور باید در خانواده زنده ماند؟

نه! نترسین! قرار نیست کسی توی خونه بکُشتتون یا اینکه امنیت شما به خطر بیفته بلکه این اسم یک کتاب مفیده که میخوایم به شما معرفی کنیم. این کتابم مثل کتابی که در این پست به شما معرفی شد و اونجا مشکلات مدرسه رو مطرح می کرد، به مشکلاتی اشاره میکنه که ممکنه توی خونه باهاش مواجه بشین.

شاید برات پیش اومده باشه که: دیگه حوصله برادرت رو نداشته باشی! یا پدرت دائم به خاطر نمره های “درخشانت” حالتو بگیره یا مادرت مثل بچه ها با تو رفتار کنه یا اینکه ….

در این کتاب، پیشنهادها و فکرهای جدیدی مطرح میشه که کمکت میکنه با پدر و مادرت صحبت کنی و همدیگه رو بهتر بشناسین.

معمولاً روانشناسا، کتاب رو برای پدرا و مادرا مینویسن و اونا رو راهنمایی میکنن. اما این بار “تو” مخاطب این کتاب هستی. پس حالا نوبت توست!

کاترین ماتلن، روانپزشک و برنادت کاستا، روزنامه نگار، نویسنده های این کتابن که هم بچه ها رو خوب میشناسن هم بزرگترها رو. اونا می دونن چطور مسائل رو به یه حالت خوب تبدیل کنن و برای ساده کردن زندگی، چندتا قانون طلایی و پر معنا ارائه میدن.

این کتاب رو توی ایران “نشر ایران” و” نشر قطره” منتشر کردن.  پس یه سری به کتابفروشی بزنید و دنبال این کتاب باشید و اگه از خوندنش تجربه مفیدی داشتید دوستای نوجونتونو و دوستای وبلاگ نوجوانان رو از تجربتون با خبر کنین.

از خوندنش لذت ببرید.

با آرزوی خشنودی پایدار برای شما نوجوانان شاد و  پرانرژی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *