اولین کتاب موسیقایی «صلح ایرانی» در باغ موزه قصر رونمایی می شود

images

«قلبی بزرگتر از جهان» نام کتابی از عرفان نظر آهاری است که در سوم بهمن ماه 1393 در باغ موزه قصر رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، این داستان با رویکردی معنوی و عرفانی ماجرای به دنیا آمدن انسان و زندگی کوتاهش را در جهان بازگو می کند و سعی می کند با لحنی عاشقانه و لطیف ، مخاطب را به عشق و همزیستی و مدارا دعوت کند. 

گفتنی است این داستان در سال 2010 در کشور کره جنوبی برنده جایزه داستان صلح شد و در کنار بیست داستان دیگر از نویسندگان سراسر دنیا در کتابی به نام ” داستان صلح” چاپ و درسپتامبر 2010 در جزیره نامی در نزدیکی سئول با حضور هنرمندان ، نویسندگان و سیاستمداران طرفدار صلح رونمایی شد. 

در سال 2012 تا 2013 برای این داستان توسط گروه ارکستر سنفونیک تهران با آهنگسازی محمد نصرتی ، و با بهره گیری از موسیقی ملل ، آهنگی ساخته شد یا به عبارتی دیگر متن به موسیقی ترجمه شد.و پس از آن طی این سال ها داستان به زبان های آلمانی ،انگلیسی ، ایتالیایی ، هلندی ،سوئدی، ژاپنی ، فرانسه ، عربی و … ترجمه و به این زبان ها ضبط شده است. 

به تازگی “قلبی بزرگتر از جهان” با تصویرگری مهکامه شعبانی ، گرافیک شاپور حاتمی ، همراه با لوح موسیقایی با صدای عرفان نظرآهاری و آهنگسازی محمد نصرتی ، توسط نشر “نورونار” به چاپ رسیده است. 

کتاب موسیقایی “قلبی بزرگتر از جهان” عرفان نظر آهاری به همراه پویا نمایی این اثر عصرگاه جمعه سوم بهمن ماه 1393 ساعت 17 در تالار فرخی یزدی واقع در باغ موزه قصر رونمایی خواهد شد. 

لازم به ذکر است این کتاب با ترجمه سوئدی از 11 بهمن ماه 93 مصادف با 1 فوریه 2015 در شهر های مختلف کشور سوئد نیز رونمایی خواهد شد..

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *