مسابقه نقاشی / شعر یونسکو

برنامه بین المللی آب شناسی یونسکو در نظر دارد به منظور توجه به اهمیت آب در زندگانی انسان ها یک مسابقه نقاشی / شعر با موضوع : در مورد آب چه فکر می کنید ؟ برای گروه سنی 9 تا 16 سال به شرح زیر برگزار نماید :

موضوع‌های مسابقه : در مورد آب چه فکر می کنید ؟داستان ها و نقل قول هایی که تا به حال از بزرگترها و یا معلمان خود در مورد آب و زندگی شنیده اید،  منشا پیدایش آب ، چرخه آب وتغییر شکل آب در آن ( باران ، برف ، مه ، رود ، آب های زیرزمینی و اقیانوس ها ) ، مراسم ، ورزش ها و بازی ها ی خاصی که مرتبط با آب و بیانگر احترام به آن باشد ، تشنگی ، شما و جامعه تان چه کاری برای داشتن آب آشامیدنی سالم و کافی انجام می دهید ؟

نحوه شرکت در مسابقه :
*شرکت کنندگان در مسابقه می توانند اثر خود را به صورت نقاشی و شعر کوتاه مرتبط با موضوع مسابقه تهیه نمایند .
*داوطلبان برای شرکت در مسابقه نقاشی / شعر باید مشخصات کامل خود را ( نام ، نام خانوادگی، سن، نشانی، تلفن، نشانی الکترونیکی) به زبان انگلیسی بنویسند و همراه با اثر به نشانی الکترونیکی : [email protected] ویک رونوشت آن را هم به نشانی : [email protected] ارسال نمایند .
*آخرین فرصت برای ارسال آثار 12بهمن 1387 (31 ژانویه 2009) می باشد و آثاری که پس از تاریخ فوق دریافت شود ترتیب اثر داده نخواهد شد .
*علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با اداره علوم کمیسیون به شماره : 22259726 تماس حاصل نمایند .

۲ comments

  1. لاچین عزیز، از اینکه به سایتمون سر زدی ، بسیار خوشحالیم. به وب لاگ زیبایت سر زدیم و نقاشی های زیبایت را دیدیدیم. . وب لاگت که در نظر خواهی معرفی کردی بسیار عالی است . افراد علاقه مند می توانند از همین جا به وب لاگت سر بزنند. خوشحال می شیم که نظرهای خودت را برای بهتر شدن این وب لاگ برایمان بنویسی
    امیدواریم همیشه شاد و موفق باشی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *